Ska flytta hemifrån!


Hejsan! Nu var det allt för längesen jag uppdaterade den här bloggen. Tänkte dela med mig av
att jag ska flytta hemifrån! Jag har nyligen skrivit på kontrakt för lägenheten och den blir min
den 1 September. Jag är så himla glad! Jag är bara 18 år och köper min helt egna lägenhet
för mina egna pengar utan att ta lån. Jag är stolt haha. Jag älskar min lägenhet och tycker
det ska bli sjukt roligt att få inreda och göra det till mitt hem.

Det är en etta på 37m² på andra våningen - fransk balkong. Hall med 5 garderober, klinkersgolv.
Vardagsrummet/sovalkoven är nymålat i vitt och har ekparkett. Köket beskrivs med italienskt
klinker på golvet, kaklad vägg, kombinerad ugn/micro och fräscht. Badrummet har vitt/grönt kakel
men jag har tänkt att jag ska täcka över det gröna med en vit kakeldekor.

Låter bra va? 

Här är några bilder, tyvärr grymt dåliga för jag tog kort i häftet som jag har - men lite ser man iallafall.
Bättre bilder kommer när jag har flyttat in på riktigt.










Linda - ndaiL

va kul!

gratits :D



ska du jobba eller plugga?

Louise

vad kul! Riktigt fint kök var det. Men hur hade du råd att KÖPA en helt egen lägenhet :o

adam

wow riktigt fin lägenhet! :D