oj oj oj..


Vilken söndag jag hade igår! Vi startade dagen med att överraska C's lillebror på 5 år,
med en heldag på Borås Zoo. Vi såg massvis med roliga djur och åt glass.
 Björnarna var sötast tycker jag :-)





Hur som helst, efter zoo-besöket så var de två syskonen hungriga så vi gick till Mc D.
När C höll på att fylla på coca cola så vänder jag mig om till Melker och ser att det droppar liite
näsblod. Ojoj

 - Ge mig papper säger jag då till C.

Men helt plötsligt FORSAR det blod ut. Vi går till ett litet med folktomt ställe på Mc D och blodet bara
forsar ut. Jag har aldrig sett så mycket blod i mitt liv. Stackarn var livrädd!
Hur mycket papper vi än tog så var vi tvungna att byta hela tiden, det dränktes direkt.
På mina händer, armar och t.om på foten var det blod. Stackarn hade blod i hela ansiktet, hela tröjan
var dränkt och håret. Han var livrädd, men jätteduktig. Personalen ringde ambulansen - som kom efter ett
jävla bra tag och dessutom var dom jävligt nonchalanta. SKIT DÅLIGA.

" Ni kan åka hem nu, det var ju inte så farligt"

Vi var väl på Mc D i över 40 min tror jag. När det började avta så skyndade vi oss till bilen och
körde hemåt. Melker somnade nästan direkt, efter en halv cheeseburgare.

Vi åkte till deras sommarstuga där han fick krama om mami och papi.
MEN DÅ, då började det forsa blod igen, massvis!
De ringde sjukhuset men dom sa bara att dom skulle ringa upp, wtf? Han har blödit hela dagen och dom
säger att dom ska ringa upp.. Nae!! Då var det nog, föräldrarna tog Melker och körde i ilfart upp till sjukhuset.

men DÄR kunde dom inte göra något. Så då fick de åka upp till Jönköping - så sjukt dåligt.
Där brände de kärl i Melkers näsa och till slut, efter en lång dag fick han åka hem.

Vilken dag va?



Idag ska vi till påskmiddag igen, denna gången hos C's morfar!


Förresten så fick Charlie sin första fästing igår... usch.