iPhonebilder på Charliebus

Lite iPhonebilder på min älskade :)



(I bakgrunden på den här svartvita-bilden ligger det köttbullar. Hon äter dom inte? Visst, ibland.
Men annars inte? Konstig vovve :)


H.

så fin hund du har! hittade hit genom en länk i tidningen härliga hund. men varför kan man inte se dina youtube videos?

Svar: Hej! Jag undrar när du såg en länk hit? Hur gick det till? haha. Jag hade ingen aning om det. Har vi alltså synts i Härliga Hund?!! Finns det möjligtvis nån bild?? Har inet varit aktiv här och därav sent svar. ber om ursäkt!
Jenny Carlsson

H

De va längesen nu så kmr inte riktigt ihåg men de va en bild på din hund o att ni träna mkt o du hade en blogg o videos o så va de en länk underst hit till din blogg ! Så ja ni har varit med i tidningen ;) jag har nog alla tidningar kvar hämtar om nästa lördag kan kolla då om ja hittar det :)

Svar: Va! haha gud vad roligt! Att ingen annan sagt detta till mig? Jag skulle uppskatta det till TUSEN om du kunde kolla efter tidningen. Gärna en bild också på det. Wow alltså :D
Jenny Carlsson