midsommar


Vi hade tur med vädret igår, ibland iallafall. Jag och min lilla kusin Sandra dansade med massa andra runt en stor midsommarstång i hembyggdsparken. Efteråt åkte vi till sommarstugan och åt god riktigt god mat. Idag har vi sovit länge och nyss varit och ätit lunch hos min pappa. Fläskfilé och potatisgratäng! Jag passade också på att boka en make over till min prinsessa Charlie-bus i Jönköping. 600kr för ett s.k MiniSpa. Såhär skriver dom;

du får Hunden Badad, Hygienklippt, Klorna klippta, Öronen rengjorda och Analsäckarna tömda och klippning.

Jag tycker att det låter skitbra! Jag har fått tid till Charlie om två veckor, vad roligt det ska bli :)

Här är några bilder från deras facebooksida. 

 

Hundarna verkar ju bli suuuperfina efter ett besök där :)

Nu ska jag och min fästis åka till en blocketförsäljare och kika på ett soffbord, det ser fint ut på bild och jag hoppas det är lika fint irl. 


obs inga bilder som publicerades i detta inlägg är mina. obs