Fan #2


.. har fått en inflammation i min handled. Var hos läkaren idag för två problem.
Dels detta med armen/handen, jag har skitont i den. Ännu värre är det när jag jobbar, fyfan.
Pulserar, värker, spänner och gör bara bajsont.
Jag fick en remiss till en kirurg, men det lär ju ta många månader innan jag får tid, (tror jag)
så det är bara att vänta och se hur det går med allt.

Det andra problemet var/är min näsa. Jag blöder näsblod varje-varannan-dag.
Här om veckan vaknade jag upp två nätter i rad av att jag var helt blodig i ansiktet,
kudden och täcket var med nerblodat. På jobbet när jag snyter mig, eller när jag ens
snyter mig överhuvudtaget så forsar blodet. När jag inte gör något alls, så kan det också helt plötsligt
börja rinna blod. Så läkarn tog en titt och sa att det var stora områden i båda näsborrarna som behövde
brännas. Så idag brännde jag vänstra sidan, bedövningsvätskan brann som miljarder grader eld
i min näsa och hals, men själva ingreppet gjorde inte ett dugg ont. Jag fick en tid till nästa sida
om två veckor. Hoppas jag slipper blod nu!