In love!

Oj oj oj vilken fin sele jag hittat!
Jag älskar rosa men Charlie har redan en rosa sele. Så den här i lila passar ju perfekt för henne och nu när det är höst! Ja, självklart så kan hon ju ha den året om. Men jag tänker på det mysiga fodret <3

såå mysigt på hösten och vintern.
Längtar tills den kommer hem till oss så jag kan ha en fotografering.
Var några veckor sedan jag var ute med systemkameran nu.
Så ni kan förbereda er på en bildbom snart!

Här är en direktlänk till selen. http://www.diivadog.com/koira/valjaat/argyle-lilac-harness.html

Puppia Sele
Rutmöstrad mjuk sele. Lila/plommonfärgad.
Fodrad med lila teddy.
Guldfärgad Puppia märke framtill

Storlek L:
Hals 38 cm
Bröst 49 - 66 cm

www.diivadog.com
www.diivadog.fi (för dem i Finland)

Jag har bara hört bra om Puppiaselar så jag längtar!
Folk har även kommenterat bra om dem på min Instagramsida så nu har jag stora förväntningar som ni kan förstå ;-)

Nu ska jag och Charlie se på Djurakuten igen!


P.S Hundar

Jättefin sele! :)

A-L

Fin hon kommer bli i den nya selen!:)
Sv:tack:)