Dålig dag

 
Idag har jag varit jättetrött hela dagen, slumrade till på eftermiddagen och sedan frågade Hanna om vi ville ses i rastgården, självklart! Vi tog kickbiken ner och hela turen gick bra som vanligt. Charlie lekte först med två goda goldens, sedan kom Kattis och Hanna med hundarna. Vi frös så mycket så vi stannade inte länge. 
När jag och Charlie skulle kicka hemåt så hade vi 4 småhundar framför oss och Charlies hjärna kopplade ur.
Vi brukar passera på höger sida och det går alltid bra, som igår, då var hon dyr. Idag ville hon fram till hundarna framför och var helt blockerad!? Vi skulle samma väg, så det var frustrerande. När hon inte fick gå fram och hälsa så blev hon så frustrerad att hon bara hängde i linan hela vägen hem. Bet och slet! Lyssnade inte på mig för fem öre. GRRRR.. Gissa om jag fick sura blickar från småhundsägarna framför oss? 

Något positivt är iallafall att jag idag började på Mittuniversitetet och att Kattis också beställt en kickbike så nu kan vi kicka tillsammans, jippi! ♥