DogBox 2

 
Idag kom vår andra DogBox fylld med roligheter! Charlie har storlek Medium och i den fanns det tre leksaker, en reflex, en tassalva och en kartong med godis. Godiset bestod av torkade äppelbitar från Hunter. Ingen chans att Charlie äter de där sa jag.Gissa om jag blev överraskad när hon glatt tuggade i sig de här små äppelchipsen? 
Den ena leksaken var en gummituggis och de andra två ser ni på bilden ovan.
Jätteroliga tyckte Charlie :)
 
 
Med koden "charlie" så får ni som vanligt 10% rabatt på valfri prenumeration ♥ dogbox.se ♥
 
 
 
Tack DogBox!
GoForFit

Aaaw, så söt! :D

Spell Mink

Åh vad gulligt!

Emma Grann Fotografi

Sötis :)

kickzon

Vilken rolig grej! Hade inte en aning om att man kunde få hem bra paket till vovven :D, skaffar jag hund igen måste jga bara testa!

Josefine

Vilka söta bilder :) Smart att man kan köpa hem både det ena och det andra nu för tiden!

Josefin

Wow, verkligen ett paket som skulle uppskattas här =)

Jessica

Så otroligt söt vovve! :)

hjjonsson.blogg.se

Nä men vad coolt! :D

Robex Lundgren

söt

rebecka

vilka söta bilder! :)

Annsoh

åh jätte fina bilder du tagit! :D

Filippa: En neuroatypisk blogg

Roligt att få se innehållet i en DogBox! Min hund är totalt ointresserad av leksaker så för oss skulle en prenumeration inte vara så lyckad, men innehållet ser ju ut att passa en BC jättebra :)

Sofia

Härliga bilder :-D

Alicia - Alicia And Stuff

Oh, vilken kul grej. Tror min hund skulle uppskatta detta massor!

Ariana Grande Sverige

Vilken rolig grej!

Emiza

söt :)

kerstin ehrenholm

gulligt

Sofia

Men åh vad gulligt!

Elin

roligt,så söt han är!<3

Paulina Suonvieri

Roligt för hunden! Som jag dessutom måste säga är mycket mycket fin :))

//hundredkitchenstories.blogg.se

Eleonora

Aww vilken sötis:)

Ida

Jätte fin blogg och så söt hund!

Josephine

Vad kul med saker till vovven! Söt :)

Olini.blogg.se

Asså, jag ÄLSKAR din header!

Svar: åh tack:D
Jenny Carlsson

IdaSandin

Men vilken rolig box! Vad brukar komma i dem? Nästan så att jag borde ha sådan till vår lilla dam :)

Svar: Det är olika varje gång, 1-3 leksaker, godis och någon pryl :D glöm inte koden "charlie" om du bestämmer dig för att prenumerera :)
Jenny Carlsson

Annster

Så söt <3

milina.blogg.se

jättesmart! tänkt länge att jag ska fixa en sån till min hund :)

lillemor

Så söt