Lunchbus med Flay

Runt lunch idag mötte vi upp min vän Jannika och Flay för lite prat och bus ♥ Vädret var jättekonstigt. 
Ena sekunden regnade det, sedan sken solen som aldrig förr, sedan började det hagla, sen sol, sen regn
och så fortsatte det så hela tiden! 
 
 
Flays ägare och jag träffades för några år sedan. Jag såg dem på grusplanen utanför vår gård och ropade på
dem och gick över för att prata hund. Så småningom lärde vi känna resten av familjen och sedan dess har vi träffats då och då med hundarna. Somrarna är bäst, för då möts vi på hundbadplatsen för att bada med hundarna. Riktigt härligt och jag längtar tills det är dags igen! 
 
 
De här två busarna är precis lika pinngalna båda två! 
 
 
 
Susanne - amatørfotograf

så koselig! Søte bilder :) Har faktisk anbefalt deg på min blogg!

Svar: tusen tack, vad söt du är <3
Jenny Carlsson