Uppdatering


Här om dagen jobbade männen hårt och Charlie höll koll så allt gick bra, förhoppningsvis kommer sommaren snart så man kan njuta i vattnet. Idag blir det inget hundigt inlägg. Jag tänkte uppdatera läget ang mina ledbesvär.
 
Har nu lämnat massvis med blodprov och kissprov, senaste proverna visar att inflammationen i kroppen blivit värre och min läkare har skickat en remiss till reumatalogen i Jönköping. Jag är sjukskriven till i slutet av juli, sedan får vi se vad som händer. Min psoriasis har blivit värre också, jag har börjat få psoriasisutslag i ansiktet nu vilket jag inte haft förut. När jag är stressad blir psoriasisen värre. Jag känner mig jättestressad för tillfället. Arbetsförmedlingen säger att de inte kan hjälpa mig mer eftersom jag inte kan jobba. Så vad händer efter min sjukskrivning? Arbetsförmedlingen säger att om min läkare sjukskriver mig ytterligare, så skriver dem ut mig. = 0 kr inkomst. Ja ni förstår att jag känner mig stressad va? Svår allergi på det med... :0)

För att komma bort från allt en liten stund, så har husse bjudit med mig till Stockholm i helgen. Hotell, god mat och promenader i massor. Charlie ska bo hos pappa. Vi hörs!
Emilia

Nej vad jobbigt! Har själv eksem och min morfar har psoriasis så vet ju hur det är. Hoppas att du blir bättre! :)