Smink/hår/Jag/helg- Ny vecka!



Måndag är slut och vad har hänt sen sist? Jag haft en supernice helg. Igår var jag och babe hos han och åt god mat. Vi lekte med hans supersöta lillebror, fick röra på fläsket när vi studsade upp och ner på studsmattan haha, jag fick även ett antal stötar och lite pussar på armen av den lille :-) Innan dess njöt vi av solen i apladalen, och det var vi inte ensamma om. På kvällen myste vi framför tvn med varsin skål glass/varma bär.

Denna måndag började med sovmorgon med min fina, sen fick vi skjuts till skolan. Vi fortsatte ta lite kort till stop motionfilmen som Anna håller på att göra (den blir grym), sen jobbade jag lite på en powerpoint som ska visas upp för tvåorna tror jag, på fredag. Ska visa upp mitt projektarbete och prata om idén "modell-för-en-dag" som jag har hållt på med i ca 10 månader! Det har helt klart varit det roligaste projektet jag någonsin gjort!

Nu i eftermiddag/kväll har jag funderat på smink & hår till balen i juni. Jag har nog bestämt mig, tror jag..

ttove♥

Fin blogg :)