Västervik 2013

 
Nu är vi hemma efter en alldeles underbar helg i Västervik med min vän och hennes cockerspaniel.
Dagarna startade vi med ett morgondopp i sjön som låg i anslutning till huset, fyllde sedan på med energi i form av färska blåbär som plockats i skogen bredvid, färska hallon och smultron från trädgården. Efteråt bytte vi om till ridvänliga kläder och traskade upp till stallet några minuter bort. Min dröm gick i uppfyllelse denna helgen och jag är evigt tacksam. Att få rida i en sagolik skog med en vän och härliga hästar i fint väder.. det är inte mycket som slår det. Det är något som jag alltid önskat att få göra och detta kommer jag att leva länge på :) Jag kunde inte ens förklara i ord för min vän HUR det kändes att äntligen få leva ut min dröm, men hon förstod. ♥
 
Hundarna busade på tomten varje dag och skötte sig exemplariskt. Vi grillade varje dag och bara NJÖT!
När vi kom hem igår eftermiddag så sov Charlie ända tills idag haha. Tröttmössa. Hennes tassar är bättre men har sett nya sår på framtassarna. Hon måste ha slitit dem på asfalten eller något.. Som tur är har hon slutat halta.
Nu ska bara aptiten komma igång igen också.. antar att det är värmen.
 
Imorgon kommer ÄNTLIGEN husse hem efter en vecka utomlands med min bror. Som vi har saknat han.
Vi ska åka och hämta dem på Landvetter imorgon så hoppas det är körvänligt väder ;)
 
Dödstrött på tåget hem ;)