Värmetäcke ifrån Hurtta

 
Här är Charlies nya vintertäcke ifrån Hurrta. Jag fyndade det på Gekås till ett pangpris! Mannen jag mötte som också tappade hakan bredvid mig, sade att "De kostar ju över 500 spänn på Häromi!!" Jag kom att tänka på det nu när jag skulle skriva inlägget och kollade på Price Runner vart man handlar täcket billigast. Jag hade ju helst velat ha ett i färgen "tranbär" men det fanns bara blåa täcken så jag tog ett ändå, det var ju så billigt och kvalitén är ju toppen :) Häromi säljer det för över 500 kronor, det var sant det mannen sa. Jag tryckte på "billigast" och då kom Grizzly Zoo upp, inte helt otippat. De kostar någon hundring mer där än på Gekås, så man hamnar på ca 300 kronor. Stor skillnad på vart man handlar med andra ord. Jag jämför alltid priser innan jag köper något, man kan som ni ser, spara hundralappar.  Prisjakt och Price Runner är de jag använder mig utav.
 
 
Bilderna är riktigt dåliga och täcket sitter inte ordentligt, jag ska ta bättre en annan dag, jag lovar! ;-)
Upp med tassarna!

Mycket tjusigt! Vad kostade det på gekås?

Svar: 200 kr :)
Jenny Carlsson