Vill du gifta dig med mig?

Två dagar innan julafton överraskade sambon mig med en hotellövernattning i Halmstad! Vi avslutade kvällen med en fin och väldigt god middag på en resturang i centrum...Trodde jag ja! 

När vi landat på hotellrummet efter middagen så säger Christopher att han älskar mig och ställer sedan frågan "Vill du gifta dig med mig?" Jag blev så chockad. "På riktigt?!" Sa jag flera gånger. Jag kunde inte tro att det var sant. I handen höll han en otroligt vacker ring. "JA!" Svarade jag sedan.. 

JA! Jag ska gifta mig med min kärlek och bästa kompis. Jag är så lycklig. Jag tittar på min fina ring flera gånger om dagen. Den är så vacker. Min älskade Christopher.. Tack för att du gör mig till den lyckligaste tjejen i världen. 


radhuslivet.se

Grattis!!! 😀👌🏼

Kom igen Tammie

Grattis!!!!

Denice

Wow, vad härligt! Stort grattis, önskar er all lycka! :D

Svar: tusen tack!
Jenny Carlsson