Chess + Rogz

 
 
 
Förra veckan så fick tjejerna paket från Hurtta. Chess fick en egen sele men den är tyvärr inte justerbar och fortfarande för stor. I veckan la jag en beställning på en massa valpsaker så då passade jag på att kolla om de hade justerbara selar i sortimentet. De hade dem, jag valde en Rogz Fancy Dress sele. Jag har inte använt Rogz tidigare men jag kan säga att jag är mycket nöjd. Selen går att justera runt halsen, bröstet och på undersidan, jättebra när man har en växande valp. Jag valde storlek M till Chess.. vet ni vad det bästa är då? Priset! 123 spänn kostar denna sele i storlek M.. Fantastiskt! :-D
 
En följare på Instagram skrev något i stil med "and now the harness shopping begins".. haha, skrattade högt åt det. Mina följare känner mig för väl ;-) 
a n n i k a

Söt :D

teamalaskan.blogg.se

Åh, vad tror du att en 8v valp ska ha för storlek? Small? Och hur länge tror du att man kan använda den? På en border collie alltså, en hane 😊

Svar: Hej! Jag tog ju medium till min lilla tik. Den är myycket justerbar så denna kan hon ha ett bra tag! 😄
Jenny Carlsson