Nu är det dags igen!

 
Oops..Vi har tjuvstartat säsongen. Än är det lite varmt ute men jag tog ut tjejerna på en tur en regnig kväll för jag var så sugen på att testa vår nya lina! Nu när Chess är redo att träna så beställde jag en tvåspannslina från Swedish Centerlines. Jag har aldrig kört med tvåspannslina tidigare så jag har inget att jämföra med, men jag älskar denna. Snygg, bra gjord och den gör sitt jobb helt klart :-) Kan varmt rekommendera SC. Riktigt bra service och snabb leverans hade dom också. 

Det var jättekul att köra två hundar, men läskigt såklart, det går ju så fort.  Allt kan ju hända i svängarna så jag ska nog ta och beställa en ny hjälm. Har kikat på Giro Trinity från Länna Sport och läst bra recensioner om den så den blir det nog. Ska även kika på Ebay om jag kan hitta ett hjälmfäste så jag kan fästa min action cam på den istället för på handtaget :) KUL!!